diumenge, 10 de gener del 2010

Km vertical. De Beniopa al Mondúver

Aquest diumenge hem fet la Marxa/Cursa del Km vertical, de Beniopa (Gandia) al Mondúver. Amb una gran participació, 800 caminants i 400 corredors, comencem la marxa a les 9:00 del matí amb 3ºC. Ens han avisat que em d'extremar la precaució perque prop del cim hi han plaques de gel amb zones esbaroses, que més tard puc confirmar. A partir de la base del cim está totalment nevat, hi han llocs que tenen un pam de neu. Fa fred pero la imatge es molt bonica, al costat de la mar i pareix que estem en pirineus. A més ha eixit un dia clar i es veu Eivissa perfectament, llástima que no he fet moltes fotos pero us deixe algunes i el track de la ruta per si voleu fer-la pel vostre conter.
---
Este domingo hicimos la Marxa/Carrera del Km vertical, de Beniopa (Gandía) al Mondúver.
Con una gran participación, 800 caminantes y 400 corredores, empezamos la marcha a las 9:00 de la mañana con 3ºC. Ya nos han avisado en extremar la precaución porque cerca de la cumbre existen placas de hielo con zonas resbaladizas y más tarde lo confirmo por mí mismo. La base de la cumbre esta completamente nevada, con zonas de un palmo de nieve. Aunque hace frio la estampa es preciosa, al lado del mar y parece que esté en pirineos, además el dia ha salido muy claro, se ve Ibiza perfectamente, lástima que no tenga más fotos pero dejo algunas y el track de la ruta por si os apetece hacerla por vuestra cuenta.

2 comentaris:

Abilio Estefanía ha dit...

Como para ir corriendo y sacando fotos, jajajajajaja.

Veo que por ahí abajo tambien hay grandes concentraciones de gente en las marchas.

Por el País Vasco y La Rioja se lleva mucho.

Una abraçada

Creuant Muntanyes ha dit...

Jejeje, la verdad es que parar y sacar la cámara me iba a costar "puestos" y reconozco que en estas concentraciones me gusta probarme y superarme.